۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۱۶۲۰۵
حجت الاسلام والمسلمین نکونام مطرح کرد؛

نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است | مقاومت مهمترین نیاز امروز جهان اسلام

نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است | مقاومت مهمترین نیاز امروز جهان اسلام
امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است، گفت: با مقاومت مسلمانان، تحقق وعده رهبرمان و نماز خواندن در بیت المقدس نزدیک است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با بیان اینکه همه انبیا و اولیای الهی آمدند تا ما را به یگانه پرستی دعوت کنند، گفت: یگانه پرستی یعنی در همه احوال و تحت هر شرایطی خدا را ببینیم و جز برای خدا کاری انجام ندهیم.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع)، خاطرنشان کرد: نقش امام باقر (ع) در ترویج مکتب شیعه غیرقابل انکار است.

وی بر ضرورت الگوگیری از امام باقر (ع) در شرایط کنونی جامعه تأکید کرد و افزود: امام باقر (ع) برای نشر معارف ناب اسلام واقعی آرام و قرار نداشت و در این راه در برابر همه انحرافات ایستاد و این همان درسی است که ما باید بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه شیعه واقعی در برابر دین دغدغه دارد، تصریح کرد: امام باقر (ع) به ما نشان داد که تحت هر شرایطی باید حرف حق را بزنیم و همه را به مکتب اهل بیت (ع) دعوت کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین به روز عرفه اشاره و اظهار کرد: انسان تنها در سایه ایمان واقعی به خداوند داشتن، در مسیر موفقیت قرار می‌گیرد و دعا یکی از بهترین راه‌ها برای انس با حضرت باری تعالی است و روز عرفه هم چیزی به جزء دعا و نیایش نیست.

وی با اشاره به در پیش بودن روز عید قربان تصریح کرد: عید قربان، عید قربانی کردن همه خواسته‌ها در مقابل خواسته خداست، باید سبک زندگیمان را بر اساس رضایت خدا بچینیم.

امام جمعه شهرکرد در ادامه به روز حمایت از صنایع کوچک اشاره و بیان کرد: صنایع کوچک و بزرگ را حمایت کنیم، مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان بنیاد برکت در استان سرمایه گذاری کرده است، اما متأسفانه گاهی این سرمایه‌ها درست استفاده نمی‌شود و یا نظارت درستی بر آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی به پیروزی لبنان اشاره و با تأکید بر اینکه نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است، گفت: با مقاومت‌های لبنان و مسلمانان رژیم صهیونیستی روز به روز ضعیف‌تر شده و تحقق وعده رهبرمان و نماز خواندن در بیت المقدس نزدیک است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به ضرورت‌های مقاومت اشاره و بیان کرد: تبدیل محدودیت‌ها به فرصت، پر کردن ظرف دل از ایمان، دانش و بصیرت انقلابی، قدر دانی از جوانانی که زمینه مقاومت را برای ما آماده کردند، بی باکی تمام از تهدید‌های دشمن و پیوند میان نیرو‌های انقلابی انتظاری است که از دولت می‌رود و این از ضرورت‌های مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان توجه و دقت به دستاورد‌های انقلاب را از مهمترین ضرورت‌های مقاومت دانست و گفت: موفقیت در نانو، هوا و فضا، غنی سازی اورانیوم و صادرات بنزین در این شرایط سخت تحریم از مهمترین دستاورد‌های انقلاب است که با امید به خداوند موفقیت بیشتری نیز کسب خواهد شد؛ پس امید را از دست ندهید./۹۴۵۷/پ202/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات